298 855 540 gerų pasiūlymų
KONSULTACIJOS: +370 667 87878
PARAŠYKITE MUMS: pagalba@zuza.lt

Prekių pristatymas

Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Zuza.lt patvirtinus užsakymą gavus apmokėjimą.

Pristatymas į kitus Lietuvos miestus per 1–2 d. d. (kai prekė atkeliauja į Vilniaus sandėlį).


Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Utenoje, Telšiuose, Tauragėje, Alytuje, Marijampolėje, galite pasirinkti Jums patogiausią pristatymo laiko intervalą darbo dienomis:
08.00–14.00
14.00–18.00
18.00–22.00

Užsakymas bus pristatytas į Vilniaus sandėlį apytiksliai per 3-7 d. d. po apmokėjimo patvirtinimo. Pristatymas Jūsų nurodytu adresu užtrunka papildomai ir priklauso nuo pristatymo vietoves, su kurjerio tarnyba (1 – 2 d. d.). Užsakymui pasiekus Vilniaus sandėlį, būsite informuoti telefonu arba trumpąja SMS žinute. Jeigu turite klausimų, prašome kreiptis į Zuza.lt konsultantus telefonu +370 667 87878.

Jeigu gyvenate kituose miestuose, negu aukščiau nurodytieji, galite pasirinkti tik prekių pristatymo dieną. Kurjeris Jums paskambins prieš atveždamas siuntą, kad pasitikslintų pristatymo laiką ir vietą. Jeigu nesulauksite skambučio arba kurjeris neatvyks laiku, prašome susisiekite su mumis +370 667 87878.

Sunkių prekių pristatymas:

Prašome atsižvelgti į tai, kad turėsite patys pasirūpinti daugiau kaip 30 kg sveriančių prekių nunešimu nuo kurjerio automobilio iki Jūsų namų ar biuro.

„Prekės užnešimas“ – papildoma paslauga, kurią gali užsisakyti Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio ir Alytaus gyventojai. Atvyksta du kurjeriai, kurie sunkias prekes, (pavyzdžiui: variklio dangtis arba bagažinė) atneša nuo automobilio į Jūsų namus ar biurą. Paslaugos kaina – 18 €. Paslauga teikiama iki 16:00 val.


Siuntos atsiėmimas:

Kurjeriui pristačius prekes, pateikite asmens tapatybės dokumentą (vairuotojo pažymėjimą arba pasą). Jeigu prekę atsiims kitas asmuo, nurodykite jo vardą ir pavardę mūsų konsultantams užsakymo metu.

Patikrinkite, ar siunta neturi išoriškai matomų pažeidimų ar kitų trūkumų, tik tuomet pasirašykite kurjeriui.

Išsaugokite sąskaitą faktūrą, ji bus reikalinga garantiniam aptarnavimui.

Jeigu negalėsite prekės atsiimti numatytu laiku, prašome pranešti mūsų konsultantams telefonu +370 667 87878 ir mes pakeisime pristatymo laiką.

Top pasiūlymai žemomis kainomis