290 216 222 gerų pasiūlymų
KONSULTACIJOS: +370 667 87878
PARAŠYKITE MUMS: pagalba@zuza.lt

14 d. dienų grąžinimo garantija

Teisė atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, prekių grąžinimo ir keitimo tvarka:

  • Grąžinti prekę galima per 14 kalendorinių dienų nuo tos dienos, kurią Jūs ar Jūsų nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna prekę. Norėdami pasinaudoti šia teise, prieš pasibaigiant 14 d. terminui, pirkėjas turi pranešti apie savo sprendimą atsisakyti nuotoliniu būdu sudarytos prekių pirkimo-pardavimo sutarties ir ją išsiųsti pasinaudojant kurjerių paslaugomis. 
  • Grąžinant prekę, reikia pateikti grąžinimo prašymą, nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, data, prekės kodą, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui. Prašymą galite užpildyti čia>>
  • Grąžinama prekė turi būti originalioje pakuotėje, nenaudota ir su visais jai priklausančiais priedais (instrukcijomis, laidais, kabeliais ir kt.) ir dovanomis (jei tokių buvo). Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti, t. y. už veiksmus, kurių paprastai neleidžiama atlikti įprastoje parduotuvėje. Taip pat už tai, kad grąžinama prekė būtų kokybiška ir saugiai laikoma, kol bus grąžinta.
  • Siuntos grąžinimo išlaidas padengia pirkėjas tais atvėjais, kai prekė jam netiko/nepatiko.
  • Siuntos grąžinimo išlaidas padengiame mes, kai užsakymas yra brokuotas arba sugadintas mūsų kalte. 
    Pinigai bus pervesti į pirkėjo nurodytą banko sąskaitą per 14 dienų nuo prekės gavimo ir prekės grąžinimo formos užpildymo dienos.
    Iškilus neaiškumams rekomenduojame susisiekti el. paštu: pagalba@zuza.lt arba telefonu +370 667 87878, kur bus suteikta visa reikiama informacija.

 

Prekių grąžinimo ir kokybės garantijos sąlygos juridiniams asmenims
Kokybiškos ir užsakymą atitinkančios prekės negali būti grąžinamos ir nėra keičiamos. Teisė nenurodant priežasties per 14 (keturiolika) dienų atsisakyti nuotolinės sutarties juridiniams asmenims nėra taikoma. Nekokybiškos prekės visų pirma turi būti pateikiamos Pardavėjui ar Pardavėjo garantinio aptarnavimo servisams ir tik nustačius, kad prekių negalima sutaisyti, jos yra keičiamos kitomis ir (ar) grąžinamos.

Prekių grąžinimo išlaidas padengia Pirkėjas. Pinigų už prekę grąžinimo atveju, nėra grąžinamos už prekės pristatymą sumokėtos sumos. Pinigai už prekę pirkėjui grąžinami tik po to, kai prekė faktiškai grąžinama Pardavėjui.

 

Į grąžintinų prekių ar paslaugų sąrašą nėra įtraukiamos:
Pristatymo, diegimo, prijungimo, nuomos ir kitos paslaugos.
Pagal individualų kliento poreikį pagamintos ar užsakytos prekės.
Prekės su ribotu galiojimo terminu (pvz. maistas, gėrimai, baterijos ir pan.).
Prietaisai, kurių naudojimas apribotas tam tikrais parametrais, vienkartinėmis licencijomis ar pan. (pvz. profesionalūs fotoaparatai, nešiojami kompiuteriai, GPS navigacijos ir kt.).
Spausdintuvų kasetės, jei buvo pažeistas gamyklinis kasetės įpakavimas.
Sudaužytos, sugadintos, subraižytos ar kitaip dėl kliento kaltės mechaniškai pažeistos prekės.
Programinė įranga, laikmenos su vaizdo ir garso įrašais, žaidimai be gamyklinio įpakavimo.
Išpakuoti mikrofonai, ausinės ir kiti dėvimi prietaisai.
Išpakuotos barzdaskutės, epiliatoriai ir kitos higienos prekės.
Išankstinio apmokėjimo telefono kortelės.

Top pasiūlymai žemomis kainomis