298 855 540 gerų pasiūlymų
KONSULTACIJOS: +370 667 87878
PARAÅ YKITE MUMS: pagalba@zuza.lt

Kontaktai

Kokioms prekėms neteikiama garantija?
Apie prekėms neteikiama garantija galite paskaityti plačiau čia>>
Kokie atsiskaitymo būdai yra galimi?

Internete platformoje zuza.lt galite atsiskaityti jums parankiausiu būdu:

  • - Grynaisiais pinigais,
  • - Elektronine bankininkyste,
  • - Kreditine kortele,
  • - Bankiniu pavedimu,
  • - IÅ¡simokėtinai

Užsakymo pildymo pabaigoje sistema parinks ir nurodys visus galimus atsiskaitymo būdus.

Jeigu prie atsiskaitymo būdų neradote pageidauto atsiskaitymo būdo – maloniai prašome pasirinkti iš tų, kuriuos šiam užsakymui siūlo sistema.

Kiek laiko trunka užsakymo pristatymas?
Kiekvienos prekės pristatymo terminas yra skirtingas. Preliminarus pristatymo terminus galite matyti prie prekės mūsų puslapyje.
Ar galima prie seno užsakymo pridėti dar prekių?
Negalima. Reikėtų sudaryti naują užsakymą.
Kiek trunka pinigų grąžinimas?
Pinigai bus pervesti į pirkėjo nurodytą banko sąskaitą per 14 dienų nuo prekės grąžinimo ir formos užpildymo dienos.
Kodėl mano užsakymas vėluoja?
Jūsų užsakymas gali vėluoti dėl objektyvių priežasčių, tokių kaip: dėl padidėjusio siuntų kiekio kurjerių tarnyba nespėja klientams išvežioti prekių laiku; vėluoja prekės pristatymas iš tiekėjo į mūsų sandėlį; sandėlio darbuotojai nespėja prekių atrinkti.
Noriu atšaukti savo užsakymą. Kaip galiu tai padaryti?
Norėdamas(-a) atšaukti savo užsakymą, kreipkis telefonu +370 667 87878 arba elektroniniu paštu pagalba@zuza.lt, ir nepamiršk nurodyti savo užsakymo numerio.
Kaip daryti, jei gavau pažeistą siuntą?
Jeigu pristatymo metu pastebėjote, kad siunta yra pažeista ar aptikote prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimų - kartu su kurjeriu užpildykite pakuotės pažeidimo aktą ir informuokite mus elektroniniu paštu su nuotraukomis, nurodant savo užsakymo numerį pagalba@zuza.lt
Nuo ko priklauso pristatymo kaina?
Užsakymo pristatymo kaina bus suskaičiuota automatiškai susidėjus norimas prekes į krepšelį.
Negavau PVM sąskaitos faktūros arba Kreditinės sąskaitos. Kur kreiptis?
PVM sąskaitos faktūros ir kreditinės sąskaitos išrašomos automatiškai ir yra pridedama prie Jūsų užsakymo Mano užsakymai puslapyje prie įvykdyto/neįvykdyto užsakymo.
Koks Jūsų darbo laikas?
Užsakymų priėmimas vykdymui perkant internetinėje parduotuvėje Zuza.lt: 0-24 val. (visą parą), visomis savaitės dienomis. Į Jūsų klausimus atsakysime:
  • • darbo dienomis el. paÅ¡tu pagalba@zuza.lt, I-V nuo 8.00 iki 20.00 val.
  • • darbo dienomis telefonu +370 667 87878, I-V nuo 8.00 iki 17.00 val.
  • • ne darbo dienomis ar valandomis užsisakę prekę, gausite el. paÅ¡tu praneÅ¡imą apie užsakymo vykdymo eigą.

Dėmesio! Valstybinių švenčių dienomis prekių atsiėmimo centrai nedirba. Nedarbo dienų sąrašą rasite čia>>
Kaip galiu pakeisti pristatymo adresą
Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi elektroniniu paštu pagalba@zuza.lt ir esant galimybei, duomenis pakeisime.
Ar teikiate užnešimo paslaugą
Siųsdami siuntas, sunkesnes nei 31,5 kg. arba siuntas, sudarytas iš daug lengvų (iki 31,5 kg.) pakuočių, galėsite rinktis pristatymą su užsakomaisiais krovos darbais arba be jų. Šias paslaugas atlieka DPD, LP Express kurjeriai visoje Lietuvoje.

Prekėms virš 30 kg ar pasirinkus prekių užnešimo/krovos paslaugą, prekių pristatymas didžiausiuose Lietuvos miestuose vykdomas 8:00 - 16:00 val. laikotarpyje.

  • •    UžneÅ¡imo/krovos paslauga perkant internetu papildomai apmokestinama.
  • •     PrieÅ¡ atvykdamas, kurjeris informuos skambučiu arba trumpąja žinute (SMS) apie planuojamą pristatymo laiką.
  • •    Pristatant į KurÅ¡ių Neriją (Neringos sav.) taikomas papildomas mokestis.
Ar Jūsų prekių kainos yra nurodytos su PVM?
Taip, visų prekių kainos internete nurodytos su 21% PVM.
Kokie yra įmonės rekvizitai?

Rekvizitai:
UAB „B projektai“ | Zuza.lt
Įmonės kodas: 110744849
PVM mokėtojo kodas: LT107448414
Įmonės amžius: 26 metai
Registracijos adresas: Latvių g. 19A-7, LT-08113 Vilnius
Korespondencijos adresas: Latvių g. 19A-7, LT-08113 Vilnius

Atsiskaitomoji sąskaita: LT807290099065759859
Bankas: AS „Citadele banka“ Lietuvos filialas
Banko adresas: Upės g. 21-1, LT-08128 Vilnius

Kodėl pasikeitė prekės kaina?
Puslapis visada transliuoja pigiausius tiekėjų pasiūlymus. Jeigu nuperkamos pigiausiai siūlomos vieno tiekėjo prekės – pirmoje pozicijoje atsiranda tuo metu pigiausiai siūlančio kito tiekėjo prekė. Tai reiškia, kad kainos gali ir padidėti, ir sumažėti, priklausomai nuo to, ką tuo metu siūlo tiekėjai ir ko ieškote.
Kodėl puslapyje randu panašias prekes?
Jeigu prekės identiškos – tada jas parduoda skirtingi tiekėjai, todėl atkreipkite dėmesį į pristatymo laiką ir kainas.
Aprašyme trūksta informacijos?
Daugiau informacijos apie prekę suteiks mūsų vadybininkai telefonu +370 667 87878, PAGALBA INTERNETU arba elektroniniu paštu pagalba@zuza.lt
Reikia pagalbos?
Tut dolzna pojevliatsa forma kak sias est v kontaktah.
Privaloma užpildyti šį lauką.
Privaloma užpildyti šį lauką.
Privaloma užpildyti šį lauką.
Žinutė
Privaloma užpildyti šį lauką.
Privaloma užpildyti šį lauką.
Privaloma užpildyti šį lauką.
Žinutė
Kur Zuza.lt pristato prekes?
Zuza.lt platforma pristatome prekes visoje Europoje.
Kur kreiptis, jei prekė sugedo?
Sugedus pirktai prekei visais atvejais kreipkitės į mus elektroniniu paštu pagalba@zuza.lt
Kaip žinoti, kad užsakymas vykdomas?
Gavę užsakymą, nurodytu elektroniniu paštu adresu išsiųsime patvirtinimą. Savarankiskai galite sekti užsakymo eiga puslapyje - Tikrinti užsakymo informacija Apie užsakymo eigą nuolat informuosime elektroniniu paštu, prireikus susisieksime telefonu.
Ar galiu prekes atsiimdamas mokėti grynaisiais pinigais?
Deja, šiuo metu neturime tokios galimybės.
Gavau ne visas užsakytas prekes vienu metu. Ka daryti?
Tai nutinka kaip yra skirtingi prekių tiekėjai ara negalime visko siųsti vienu metu. Jei užsakymas turėjo būti pristatytas vienu kartu, tuomet kreipkis elektroniniu paštu pagalba@zuza.lt nurodydamas(-a) savo užsakymo numerį.
Senos buitinės technikos ir elektronikos utilizavimas
Šios atliekos Lietuvoje surenkamos keliais būdais, pvz. prietaisus privalo priimti prekybininkai, jei perkate tokio pačio tipo prietaisą, taip pat juos galite gabenti į specialias atliekų aikšteles arba jomis galima pasirūpinti jas atidavę perdirbti, pvz. šias atliekas nemokamai surenkančios ir perdirbančios įmonės ,,EMP recycling‘‘ specialiai tarnybai - ATLIEKŲ TAKSI TELEFONU 1806 arba UŽPILDŽIUS ATLIEKŲ IŠVEŽIMO FORMĄ čia>>
Ar galima užsisakyti prekę telefonu?
Internetinėje parduotuvėje Zuza.lt prekes galima užsisakyti tik internetu.
Kas yra KLIX mokėjimas?
Greičiausias ir saugiausias būdas apsipirkti internetu. Išvenkite ilgų atsiskaitymo formų pildymo ir saugiai patvirtinkite mokėjimus vos dviem mygtuko paspaudimais per programėlę.
Kaip mokėkite vėliau su KLIX?
Yra galimybė atsiskaitymas per 3 mėnesius be palūkanų. Pvz.: Tipinis pavyzdys. Jeigu paskola grąžinama per 3 mėn., mėnesio įmoka: 100 EUR, bendra grąžintina suma: 300 EUR, bendra vartojimo kredito kainos metinė norma (BVKKMN): 0%, metinė palūkanų norma: 0%. Jeigu paskola grąžinama per 36 mėn., mokėti šiandien: 0,00 EUR, paskolos suma: 300 EUR, mėnesio įmokos suma: 11,15 EUR, grąžinimo terminas: 36 mėn., BVKKMN: 21,9%, metinė palūkanų norma: 20%, bendra grąžintina suma: 401,40 EUR. Paskolos suteikimo paslaugą naudojant „Klix Pay later“ suteikia AS „Citadele banka“ Lietuvos filialas.
Kaip patikrinti užsakymo informaciją?
Užsakymo būseną gali matyti prisijungęs(-usi) prie savo paskyros čia>> Taip pat tikrinti užsakymą eiga gali čia>>
Kokius dokumentus turėčiau pateikti grąžinant prekę į garantinį aptarnavimą?
Prieš pristatydamas(-a) prekę į garantinį servisą, prašome parodyti atspausdintą sąskaitą faktūrą arba parodyti ją savo telefone. Sąskaita faktūra – tai dokumentas, įrodantis, kad klientui galioja garantija.
Ar garantinis remontas gali būti atšauktas?
Taip, jeigu prekė yra mechaniškai pažeista, pvz., prekė sulūžusi; dužęs stiklas; šlapias prietaisas ir pan., garantinis aptarnavimas nebus atliekamas. Tokiu atveju prekė grąžinama klientui.
Kada atvažiuoti atsiimti užsakymą?
Atvykti atsiimti prekes galite, kai savo el. laišku gavote priminimą, kad užsakytos prekės paruoštos atsiimti. Jei esate atlikę daugiau nei vieną užsakymą – kiekvienam užsakymui turite gauti atskirą priminimo laišką apie atsiėmimą.
Privaloma užpildyti šį lauką.
Privaloma užpildyti šį lauką.
Privaloma užpildyti šį lauką.
Žinutė
Privaloma užpildyti šį lauką.
Privaloma užpildyti šį lauką.
Privaloma užpildyti šį lauką.
Žinutė